قیمت شیلنگ پکیج ارزان و کیفیت بالا

عرضه محصولات بهتر نسبت به رقیبان و همچنین انتخاب استراژی مناسبت، می تواند باعث جلو افتادن از سایر رقبا در هر کسب و کاری شود. قیمت گذاری مناسب هر محصولی، نقش کلیدی در فروش آن محصول آن محصول دارد. که این قیمت گذاری نیز بر اثر عوامل اقتصادی، احتماعی، سیاسی و تکنولوژٍی صورت می گیرد. امروز قصد داریم نگاهی عمیق تر قیمت گذاری محصولات و از جمله قیمت شیلنگ پکیج  داشته باشیم.

تاثیر بازاریابی بر قیمت محصولات

در گذشته الگویی که برای قیمت گذاری محصولات انتخاب می شد عبارت بود از: (هزینه تمام شده + سود)؛ اما امروزه، با روی کار آمدن انواع صنایع، گشترش ارتباطات و تبدیل شدن دنیا به یک دهکده جهانی، رقابت تنگاتنگی بین صنایع مختلف ایجاد شده است. در این میان، هر کسب و کاری سعی می کند محصول و برند خود را از میان هزاران محصول مشابه، به مخاطبانش بشناساند تا بتواند آن را متمایز جلوه داده و در نهایت موفق به فروش محصول مورد نظر شود. یعنی حتی قبل از اینکه کالایی تولید شود، باید بازار فورش آن تعیین شود. اینجاست که مساله بازاریابی مطرح، و به یک عامل مهم در بقا و موفقیت کسب و کار تبدیل می شود. بنابراین، بر خلاف گذشته، بخشی زیادی از هزینه های محصول، به بازاریابی اختصاص می یابد.

 

عوامل موثر بر قیمت محصول

امروزه برای قیمت گذاری محصولات هر کسب و کاری، باید عوامل مختلفی مثل هزینه تمام شده برای تولید و توزیع، رقبا، مشتریان هدف و … را در نظر گرفت و با توجه به تمام این عوامل، بهترین استراتژی را برای قیمت گذاری محصول مورد نظر پیدا کرد. روشی که برای قیمت گذاری انتخاب می شود، باید به نحوی باشد که مشتریان را به ارزش واقعی محصول آگاه کرده و یا آنان را تشویق به خرید کند.

از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عوامل اقتصادی
  • عوامل سیاسی – قانونی
  • عوامل اجتماعی – فرهنگی
  • عوامل فناوری
  • عوامل زیست محیطی

قیمت بالا و کیفیت پایین شیلنگ پکیج

قیمت هر کالایی و از جمله قیمت شیلنگ پکیج ، به صورت مستقیم بر میزان فروش آن تاثیر می گذارد. قیمت باید به صورتی باشد که تضمین کننده بقای شرکت بوده و در عین حال، منجر به بیشترین سود شود. هر محصول و از جمله شیلنگ پکیج ، برای اینکه موفق شود گوی رقابت را از بقیه برباید، باید قیمت تمام شده پایین و کیفیت بالایی داشته باشد. البته این قیمت پایین ممکن است زمینه سواستفاده برخی از فروشندگان را فراهم کند. بنابراین هرگز گول قیمت پایین را نخورید و حتما قبل از خرید، در مورد کیفیت آن تحقیق کرده و با اطمینان کامل برای خرید اقدام کنید. چرا که محول بی کیفیت ولی ارزان، در دراز مدت به ضرر شما بوده و باعث می شود شما متحمل هزینه های بیشتری شوید.

روش قیمت گذاری

روش قیمت گذاری، علاوه بر هزینه تولید محصول، شامل مواد به کار رفته در محصول، زمان، نیروی انسانی و… نیز می شود. بنایراین قیمت شیلنگ پکیج ،با توجه با این شرایط ممکن است از کارخانه ای به کارخانه دیگر متفاوت باشد.

بازار عرضه و تقاضای شیلنگ پکیج

در همه جای دنیا، هر چیزی که کمیاب باشد ارزش بیشتری دارد. اما چیز مهمی دیگری نیز که باعث ارزشمندی یک کالا یا محصول می شوذ، میزان تقاضای بالایی است که برای آن وجود دارد. از آنجایی که شیلنگ پیکج، یک محصول صنعتی پرکاربرد در تاسیسات ساحتمانی و صنعت است، به الطبع تقاضای بالایی نیز دارد.

قیمت شیلنگ پکیج ارزان و کیفیت بالا, کیان صنعت

 

 

مواد به کار رفته در شیلنگ پکیج

علاوه بر تمام عوامل ذکر شده، قیمت شیلنگ پکیج به موارد به کار رفته در آن نیز بستگی دارد. اگر در ساخت آن از مواد با کیفیت استفاده شده باشد، مطمئنا برقیمت آن تاثیر خواهد داشت. مواد استفاده در این شیلنگ ها باید طوری باشد که انعطاف پذیری لازم را به شیلنگ حصیری داده و ضد زنگ نیز باشد. همچنین بتواند در برابر فشارهای قوی، مقاومت لازم را به شیلنگ بدهد.

نوشته قبلی

راهنمای خرید شیلنگ حصیری

نوشته بعدی

خرید عمده شیلنگ آبگرمکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امنیت: *

سبد خرید