انواع لیست بست فلزی و کاربرد آن ها چیست؟

بست فلزی YY

بست فلزی وای وای یک نوع نگهدارنده می باشد که اغلب در شیلنگ های آب، شیلنگ گاز، شیلنگ بنزین، خوشه کردن انواع کابل، نگهدارنده لوله، و بیشتری کاربرد در ساختمان سازی و زندگی روزمره مردم دارد. این و بست ها اغلب از جنس گالوانیزه با آبکاری است ضمن این که در مدل های دیگر از جنس استیل در فضای خورنده و مواد غذایی، جنس عایق دار در مکان های الکترونیکی، جنس مسی در کولر سازی … کاربرد های متفاوتی دارند. از دیگر بست های مورد استفاده در ایران میتوان به :

پایه دار
معمولی
علمک گاز
آویز T
آویز رگلاژدار
آویز رکابی
دو تکه آویز
اسپیت
کرپی
ویکتالیک (VICTAULIC)
فلزی عایق دار
چنگالی
تک پیچ
گلابی

اشاره کرد که سایت کیان صنعت مختصر به انواع کاربرد آن ها میپردازد.

بست چنگال کابل

انواع لیست بست فلزی و کاربرد آن ها چیست؟, کیان صنعت

بست چنگالی که شکلی شبیه به چنگک دارد برای نگهداری انواع کابل استفاده می شود. بست چنگالی معمولی و بست چنگالی عایق دار از انواع بست چنگالی هستند که نیازی به جوشکاری ندارند.

 

بست تک پیچ

انواع لیست بست فلزی و کاربرد آن ها چیست؟, کیان صنعت

بست تک پیچ که برای لوله های فلزی و پلیمری مورد استفاده قرار می گیرد اکثرا از ورق آهنی ST37 با پوشش رنگ پودری و با تحمل دمای ۳۰- الی ۱۵۰+ درجه سانتیگراد در سایز های ½ و ¾ اینچ واز ورقی با ضخامت ۲ میلی متر ساخته می شود.

 

بست فلزی عایق دار

انواع لیست بست فلزی و کاربرد آن ها چیست؟, کیان صنعت

این بست به دلیل عایق بودن مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد. این بست در سایز TAC 12 تا TAC 48 و برای لوله و یا کابل در اندازه ۸ تا ۴۸ دیامتر مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه بست فلزی عایق دار از گالوانیزه می باشد و روکش آن نیز از نوع پلاستیکی است.

 

بست پایه دار

انواع لیست بست فلزی و کاربرد آن ها چیست؟, کیان صنعت

بست پایه دار یکی از معروف ترین بست های ساپورت انواع لوله می باشد. قسمت پایه معمولا از جنس فلز و قسمت نگهدارنده از جنس پلیمر می باشد. این نوع بست اغلب از ورق آهنی و یا آلیاژی با پوشش گالوانیزه، داکرومات، پودری و یا غیره تولید می شود. این روکش ها در برابر اسید، گاز، آب شور، الکتریسیته و حرارت مقاوم می باشند. بست پایه دار توانایی تحمل دما از ۳۰- درجه تا ۱۵۰+ درجه را دارد. بست های پایه دار به چهار نوع یک طرفه، دو طرفه، عایق دار و بدون عایق و همچنین در دو رنگ سفید و مشکی قابل عرضه می باشد.

 

بست فلزی شیلنگ yy

انواع لیست بست فلزی و کاربرد آن ها چیست؟, کیان صنعت

بست فلزی شیلنگ نوعی بست می باشد که در صنایع لوازم خانگی و پروژه‌های حرفه‌ای کاربردهای بسیاری دارند. از این بست‌ها جهت اتصال شلنگ‌ها به مکان مورد نظر استفاده می‌کنند. در نتیجه با عبور مایعات از دورن آن، شلنگ از جای خود کنده نمی‌شود و جلوی فشار و لرزش را می گیرد. بست فلزیyy از جمله بست‌های استانداردی بوده که در اکثر کاربردها می‌توان از آن بهره برد

نوشته قبلی

معرفی انواع شیلنگ گاز با ویژگی های ان

نوشته بعدی

معرفی بست فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امنیت: *

سبد خرید