آشنایی با پایه بست کمربندی

بست کمربندی

آشنایی با پایه بست کمربندی

پایه بست کمربندی : بست کمربندی پلاستیکی نایلونی دو دسته کلی دارد. دسته اول با نایلون 6/6 تولید شده است. در صورتی که محل استفاده از بست به دور از نور آفتاب باشد این گزینه مورد استفاده قرار می گیرد.

اما در برابر تابش اشعه خورشید و همینطور اشعه ماورا بنفش مقاومت زیادی ندارد و پوسیده می شود. این مدل از بست کمربندی پلاستیکی اغلب به رنگ سفید هستند اما در سبک های سفارشی رنگ های دیگر نیز اجرا می شود.

نوع دیگری از بست کمربندی پلاستیکی وجود دارد که با نایلون 4/6 اجرا می شود که سطح مقاومت بیشتری به نسبت نوع اول دارند و در برابر آفتاب و اشعه های ماورا بنفش مقاومتی زیادی داشته و هیچ تغییر وضعیتی در آن دیده نمی شود.

این مدل از بست ها برای طولانی مدت اجرا شده و در برابر اشعه خورشید گزینه خوبی است. اگر نیاز است که از بست کمربندی پلاستیکی برای محیط های رو باز استفاده شود بهتر است نوه نایلون 4/6 انتخاب شود. این محصول معمولاً به رنگ مشکی طراحی شده است و به صورت تک اجرا می شود.

دستگاه بست کمربندی طولی

دستگاه بست کمربندی طولی معمولاً در رنگ های سفید و سیاه تولید می شود. ضخامت این محصول 1.3 میلیمتر ارزیابی شده است و طول آن 12 متر است به طور کلی این محصول از جنس پلی آمید 6 است و توانسته تا 30 کیلوگرم وزن را تحمل کند.

دستگاه بست کمربندی طولی مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارد و پلی آمید جنسی است که انعطاف پذیری زیادی دارد. نوع دسته دستگاه از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم است. جنس بدنه معمولاً پلاستیک با تیغه برش فلزی است و وزن دستگاه در نهایت یک کیلوگرم است.

لوازم جانبی بست کمربندی شامل رول 12 متری بست بوده که شامل عرض 4.3 میلیمتر بوده و دارای 100 عدد قفل است در واقع این محصول شامل 5 عدد خشاب 20 تایی است.

دستگاه نیازی به باطری ندارد و به طور کلی انتخاب سایز بست نیز بر اساس مقدار مورد نیاز سنجیده می شود اما حداکثر 12 متر است.

با استفاده از دستگاه بست کمربندی طولی دیگر نیازی به استفاده از طناب و همینطور یک سری کش های در هم نداری این مدل از دستگاه در اندازه های دلخواه طراحی شده است به طوری که دور ریز کار را به حداقل می رساند.

به طور کلی بست کمربندی در مصرف بست صرفه جویی می کند. اینطور که بررسی ها نشان می دهد استفاده راحت و سریع این مدل از دستگاه سبب می شود که علاوه بر صنعت برق، در وضعیت حمل  نقل نیز بهبود ایجاد شود.

 

برای مطالعه مقالات بیشتر به وبلاگ سایت مراجعه فرمایید

 

نوشته قبلی

در مورد بست کمربندی استیل بدانیم

نوشته بعدی

معرفی چهار نوع بست فلزی و نحوه کارکرد آنها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امنیت: *

سبد خرید